U mercatu di l'apparecchi domestici hè gradualmente addiu

> Torna
dot_view_dt12-11-21 1:52:30

"Negativu", "inguernu", "bassu" è altre parole esclusive di l'industria di l'apparecchi di casa venenu cù parechje predizioni di u ghjornu di u ghjornu in u 2012. Da anni di strettu di a pulitica, a calata di l'abitazione, a capacità eccessiva, i costi è altre situazioni chì afflighjenu assai u caratteru di l'industria. L'industria di l'apparecchi domestici hè stata ricuperata gradualmente dopu avè sperimentatu una calata in i primi trè trimestri.

Sicondu i dati misurati di Beijing YiKang era market research co., LTD., u tutale di u mercatu di vendita di l'apparecchi domestici domestici hè 865 billion RMB in i primi trè quarti di questu annu, è hè cascatu da 5%.U mercatu generale hè sempre in un momentu di crescita negativu.Ma u mercatu hà cuminciatu à cresce da ghjugnu, è a dimensione di u mercatu da 83,8 billion RMB in June à 103,2 billion RMB in September.Questu hà indicatu chì u mercatu di l'apparecchi di casa in 2012 hà passatu l'invernu più difficiule.

Inoltre, u mercatu di l'apparecchi domestici hà rimbalzatu, grazia à a crescita di u mercatu di i picculi apparecchi per a casa è di u mercatu di l'apparecchi neri.Sicondu a data di previsione di Yikang, u mercatu di l'apparecchi di casa facenu un rendimentu megliu cà u mercatu di l'apparecchi di casa.Intantu in u mercatu di l'apparecchi in casa, u mercatu di l'apparecchi neri facenu un rendimentu megliu cà u biancu. In settembre, i prudutti principali anu aumentatu assai in u mercatu di l'apparecchi di casa, di quale u gasu di cucina brucia, macchina lampblack, riscaldatore d'acqua. cooker elettricu aumentatu di più di 10%;U mercatu di televisione di culore facenu un rendimentu abbastanza bonu, aumentatu da 14,4%;U mercatu di l'apparecchi bianchi ùn hè micca desideratu, di quale u mercatu di i frigoriferi hà righjuntu solu 0,8%.

He Jiqiong da YiKang vede chì, a prima mità di u 2012 hè stata guasi u peghju periodu in una dicada di l'industria di l'apparecchi cinesi, ma hà da migliurà gradualmente in u futuru.